Poradňa Notebooky


Autor: | Vložené: 25.10.2009 000 20:10 | Témy: Poradňa Notebooky

PORUCHA Acer Aspire 3690

Notebook bol vypnutý, nenabíjal sa, a z ničoho nič "zadymil". Zapne sa, DVD-ROM-ku spoznava, ale hardisk nenačítava, ani na obrazovke sa nic nezobrazi. Ani na externej obrazovke. Vie niekto, čo sa stalo, popripade, da sa to opravit? Alebo ci sa aspoň da pripojit hardisk na stolny počitač pre záchranu dát? Vopred ďakujem za ochotu.

  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    26. októbra 2009

    Dobry den prajem,

    ak notebook "zadymil" ako pisete, tak to bude vazny problem. Opravit sa da samozrejme vsetko. Ak mate notebook v zaruke, treba kontaktovat predajcu a popisat problem. V servise vedia zistit pricinu a opravia Vam ho, resp. vymenia predpokladam celu zakladnu dosku. Co sa tyka zachrany dat z disku tak to nie je problem ak zostal HDD v notebooku funkcny. Staci ak si kupite externy box na 2,5" HDD kde pripojite HDD z notebooku a pomocou USB portu ho pripojite k inemu PC. Zariadenie sa bude spravat ako dalsi disk v PC a potom jednoducho skopirujete vsetky dolezite data.

    S pozdravom

    www.lacnypocitac.sk

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie
    • Anonymný používateľ

      27. októbra 2009 - Anonymný používateľ


      Dobry den,

      kontaktujte servisne stredisko ACER na telefonnom cisle

      +421 2 4920 7070

      operator na telefonickej linke s Vami preberie dalsi postup

      Budete potrebovat:

      - seriove cislo notebooku
      - v pripade zarucnej opravy nakupny doklad (fakturu)


      http://www.epicom.sk
      Vas internetovy obchod ;-)


  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    27. októbra 2009

    Dobry den,

    kontaktujte servisne stredisko ACER na telefonnom cisle

    +421 2 4920 7070

    operator na telefonickej linke s Vami preberie dalsi postup

    Budete potrebovat:

    - seriove cislo notebooku
    - v pripade zarucnej opravy nakupny doklad (fakturu)


    http://www.epicom.sk
    Vas internetovy obchod ;-)

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie
  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    10. novembra 2009

    Dakujem za ochotu. Servizne stredisko som kontaktoval, ale len samotne odoslanie a analiza by stala viac, aka je skutocna hodnota notebooku. a zaruka nan j tiez uz davno prec, bola kupena "od ruky". ani seriove cislo sa nda precitat, nalepka j uplne zotreta. teraz je book v novootvorenom servise v presove, takze cakam, co s toho bude... este raz dakujem...

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.