Poradňa Notebooky


Autor: | Vložené: 01.03.2010 000 19:07 | Témy: Poradňa Notebooky

Chrčanie kontrolky

Prosím vás, hneď prvá kontrolka (ževraj je to chladič, ale netuším) mi stále bliká a popritom aj chrčí alebo škvrčí). Rada by som len vedela či je to prblém a mala by som notebook reklamovať. Ďakujem.

  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    17. mája 2010

    chrcanie ani skvrcanie nie je prirodzeny zvuk a moze signalizovat vaznejsi problem

    pri akejkolvek nezrovnalosti rozhodne odporucam kontaktovat predajcu alebo certifikovane servisne stredisko BEZ ZBYTOCNEHO ODKLADU a vadu REKLAMOVAT najlepsie PISOMNE napr. poslat email predajcovi aj doporuceny list s popisom zavady a kopiou dokladu o kupe aby ste mali doklad o nahlaseni reklamacie.

    Podla Vasho popisu zavady vyhodnotia situaciu a budu Vas informovat o dalsom postupe- spisu s Vami reklamacny protokol v dvoch rovnopisoch (jeden pre Vas a jeden zostava u nich) v ktorom uvediete popis zavady - kedy a ako sa zavada zacala prejavovat. Nezabudnite spisat zoznam prislusenstva(aby vam vratili tovar kompletne) a datum zacatia reklamacneho konania.

    Predajca al certifikovane servisne stredisko tovar otestuje a problem podla zakona by mali vyriesit najneskor do 30 dni.

    rady:
    nehanbite sa reklamovat iba zo strachu ze zo seba spravite blazna, naopak
    1.-vzdy BEZ ZBYTOCNEHO ODKLADU treba nahlasit zavadu-nezrovnalost.
    2.- reklamujte zasadne PISOMNE- aby ste mali doklad s datumom a popisom zavady+ kopiou dokladu o kupe
    odporucam_ emailom a naslednej aj doporucenym listom. Po 3 dnoch zavolajte predajcovi ci reklamaciu obdrzal
    3.- spolu s reklamaciou zaslite aj KOPIU DOKLADU O KUPE (faktura/ blocek z reg. pokladne) -original nikdy nepustajte z ruk!
    4.- priebezne sa informujte o stave reklamacie u predajcu/v certifikovanom servisnom stredisku

    PS: nesnazte sa zavadu opravit otvorenim notebooku - mozete nieco poskodit a stratit narok na reklamacnu zaruku

    Prajem Vam aby Vami reklamovany tovar bol vyrieseny co najskor k Vasej spokojnosti

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno (1)
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.